Emrahem i bilder

1-plan

Vårt 1-plans hus är mest populärt.

Det är också det huset som vi kan bygga snabbast.

Huset har 6 lägenheter.

Varje lägenhet är 44 kvadratmeter.

Lägenheten har eget kök, badrum och altan.

2-plan

Vårt 2-planhus har 6 lägenheter.

Varje lägenhet är 44 kvm. Lägenheterna har eget kök, badrum och fransk balkong.

Om man bor på första våningen har man uteplats.

Om man bor på andra våningen har man fransk balkong.

Serviceboende

I boendet finns 6 lägenheter.

Varje lägenhet är 44 kvadratmeter.

Lägenheterna har eget badrum, kök och uteplats.

Det finns ett gemensamt allrum med kök, matplats och soffa.

Det ligger precis bredvid personalrummet.

Barn - och ungdomsboende

I barn- och ungdomsboende finns eget badrum i två av rummen.

De andra rummen delar på två badrum.

Det finns också ett gemensamt kök och två vardagsrum.