Emrahem i bilder

Gruppboende 1-plan

Gruppboende 2-plan

Vårt 2-planhus har 6 lägenheter.

Varje lägenhet är 44 kvm. Lägenheterna har eget kök, badrum och fransk balkong.

Om man bor på första våningen har man uteplats.

Om man bor på andra våningen har man fransk balkong.

Serviceboende

I boendet finns 6 lägenheter.

Varje lägenhet är 44 kvadratmeter.

Lägenheterna har eget badrum, kök och uteplats.

Det finns ett gemensamt allrum med kök, matplats och soffa.

Det ligger precis bredvid personalrummet.